Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Осаволюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Осаволюк О. А. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії [Електронний ресурс] / О. А. Осаволюк // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_46
| 2. |
Осаволюк О. А. Історичні обриси становлення вчительських семінарій в Україні [Електронний ресурс] / О. А. Осаволюк // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__49
| 3. |
Осаволюк О. А. Професійна підготовка вчителя в учительських семінаріях України (кін. ХІХ ст. – поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. А. Осаволюк // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 210-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_11_52 Охарактеризовано підходи до підготовки вчительських кадрів у педагогічних семінаріях кінця XIX - початку XX ст., розглянуто сутність та специфіку психолого-педагогічної та практичної підготовки майбутнього вчителя середньої школи розглядуваного періоду.На основе анализа архивных источников охарактеризированы подходы к подготовке учительских кадров в педагогических семинариях конца XIX - начала XX вв., рассмотрены сущность и специфика психолого-педагогической и практической подготовки будущего учителя средней школы изучаемого периода.On the basis of the analysis of archival sources the author of the article characterizes the approaches to preparation of teachers at the pedagogical seminaries of the end of the XIX – beginning of the XX century, considers the essence and specific ofpsychological, pedagogical and practical preparation of future teacher of secondary school in the studied period.
| 4. |
Осаволюк О. А. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів у Великосорочинській учительській семінарії [Електронний ресурс] / О. А. Осаволюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_33
| 5. |
Осаволюк О. А. Деякі аспекти формування професійних знань майбутніх вчителів в контексті болонського процесу [Електронний ресурс] / О. А. Осаволюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_73
| 6. |
Осаволюк О. А. Діагностування сформованості структури знань майбутнього педагога [Електронний ресурс] / О. А. Осаволюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 15. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_15_23
|
|
|